Returnare sau Schimb Produse

Renuntarea la produsele cumparate se poate face fara invocarea vreunui motiv in termen de 14 zile de achizitionarea lui, conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii (reglementeaza informatiile ce trebuie oferite consumatorilor in stadiul precontractual) si Legea nr 365/2002 privind comertul electronic republicata in temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.

 

Primul pas este să completezi: Formularul de Retur/Schimb produs. Acest formular trebuie sa fie completat in intregime, fara a avea informatii lipsa. Un operator OutMag o sa va contacteze prin email sau telefonic in termen de 2 zile lucratoare cu instructiunile de returnare.

 

Daca va ganditi sa returnati produsul, nu il utilizati (nu puteti returna produse murdare, spalate sau purtate). Nu puteti utiliza produsele pe care le-ati primit, inainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vanzare-cumparare. Dreptul de returnare exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o intr-un magazin fizic, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.

 

Perioada de reflectie de 14 zile nu este valabila in cazul urmatoarelor produse:
-costume de baie sau lenjerie de corp (ciorapi, chiloti, sutiene, boxeri) care a fost desigilat si care nu pot fi returnate din motive de igiena

 

Legislatia in vigoare se aplica doar persoanelor fizice. Asadar ai dreptul sa notifici in scris comerciantul ca renunti la cumparare , in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Daca doriti sa returnati un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email la adresa [email protected] sau sa completati FORMULARUL DE RETUR. Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs. Returnarea banilor se face in contul bancar al clientului, acesta fiind obligat sa ne comunice in scris, prin email la [email protected], contul bancar (IBAN) si numele complet. Returnarea banilor se va face in maxim 7 zile calendaristice.

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa aiba etichetele intacte si sa fie insotit de documentele cu care a fost expediat de OutMag. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului pe cheltuiala acestuia.

Un produs se schimba doar o singura data!

Din motive de igiena, produsele purtate sau/si spalate nu vor fi returnate.

Din aceleasi motive de igiena SUTIENELE, CHILOTII, BOXERII si CIORAPII nu pot fi schimbati sau returnati!

 

Returul sau schimbul produsului este suportat de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 7 zile de la primirea lui. In cazul schimbului unui produs acesta se trimite catre client de indata ce am primit produsul ce trebuie inlocuit. 

Returul sau schimbul produsului se realizeaza prin orice firmă de curierat agreata. Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat, care permit urmarirea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. 

 

Confrm OG 130/2000 (art 10 lit. c) OutMag.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa [email protected] sau la numarul de telefon 0799.688.624 (0799outmag)

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR - 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.